Search...
RSS

Penangan Tidur Lewat


morning guys . . erkhhhh . . mengantuk lagi larh . . asyik menguap je lagi nie . . semalam tidur lambat meyh . . pukul 1.30pagi baru aku tidur . . sebab ? sebab aku tak mengantuk . . biasanya pukul 10.30 tu aku dah mengantuk tahap babi cipan dah . . hurm . .



semalam aku call 'hubby' aku dalam pukul 11.40malam . . then , borak-borak blur sampai pukul 12.40 . . sejam je sebab kredit aku dah habis . . ngeeee ~ geram . . tak puas lagi borak-borak nie . . so , 'hubby' aku nie macam tahu-tahu je yang aku tak puas lagi cakap , dia pun call aku . . sampai pukul 12.55 . . erkhhh . . kredit dia pulak habis . . sedihnya !


awakkkkkkk ! tak puas lagi cakap . . nak lagi . . nak lagi . . ngeeee ~ best cakap dengan awak . . sebab saya jadi mereng kalau cakap dengan awak . . HAHAHA . . :xD

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Penangan Tidur Lewat


morning guys . . erkhhhh . . mengantuk lagi larh . . asyik menguap je lagi nie . . semalam tidur lambat meyh . . pukul 1.30pagi baru aku tidur . . sebab ? sebab aku tak mengantuk . . biasanya pukul 10.30 tu aku dah mengantuk tahap babi cipan dah . . hurm . .



semalam aku call 'hubby' aku dalam pukul 11.40malam . . then , borak-borak blur sampai pukul 12.40 . . sejam je sebab kredit aku dah habis . . ngeeee ~ geram . . tak puas lagi borak-borak nie . . so , 'hubby' aku nie macam tahu-tahu je yang aku tak puas lagi cakap , dia pun call aku . . sampai pukul 12.55 . . erkhhh . . kredit dia pulak habis . . sedihnya !


awakkkkkkk ! tak puas lagi cakap . . nak lagi . . nak lagi . . ngeeee ~ best cakap dengan awak . . sebab saya jadi mereng kalau cakap dengan awak . . HAHAHA . . :xD