Search...
RSS

Lagu Oh Lagu !

tadi aku main folder lagu kat notebook aku nie . . tetiba aku tersalah pada lagu nie . . first , aku tak berapa layan sangat . . bila aku dengar and hayati lirik tu betul-betul . . aku jadi suka . . lagu nie memang best !


Sukarnya untuk ku lupakan
Sinar matamu yang menawan
Terbayang-bayang tiap masa
Senyumanmu menggoda
Kehangatan terasa di jiwa
Tika kau lafaz kata cinta
Nafas terhenti seketika
Seakan sukar ku percaya
(Korus)
Ku juga mencintai dirimu
Mengapa sukar ku luahkan
Bukan sengaja ku menahan
Bibir membeku lidah terkelu
Ku juga mencintai dirimu
Kau amat sempurna buatku
Bukan saja aku biarkan
Kan ku ucap jua padamu
Sukarnya untuk ku ucapkan
Ku takut akan kehilanganmu
Akan ku buat segalanya
Untukmu kekasihku
Cuma satu yang belum terluah
Kalimah cinta kau nanti kan
Bila masa dan ketika
Tidak dapatku menjawabnya
(Ulang korus)
Semalaman…
Ku menunggu panggilanmu
Pabila terdengar suaramu
Ku lupa segalanya
(Ulang korus)

(Saiful - Ku Juga Mencintaimu)

Di manakah pemandangan terindah di dunia?
Puas ku cari setelah jauh melangkah
Hingga takdir menyuluh ke arah mu
Ku temu pemandangan itu terlakar di wajahmu
Dengan setiap renungan
Terpesona ku rasakan
Dengan setiap belaianmu hati makin tersentuh
Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku
Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu
Dalam berjuta-jutaan lagu
Tiada satupun dapat menenteramkan kalbu
Melainkan bila kau menyebut
Ke telinga bahawa kau juga sayang padaku
Dengan setiap lafaz kata
Harapan makin menyinar
Untuk kita bersama membina hidup bahagia
Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku
Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu
Ku rasa setuah-tuah manusia
Nikmati hidup dengan wanita yang ku cinta

(Adam - Jatuh)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Lagu Oh Lagu !

tadi aku main folder lagu kat notebook aku nie . . tetiba aku tersalah pada lagu nie . . first , aku tak berapa layan sangat . . bila aku dengar and hayati lirik tu betul-betul . . aku jadi suka . . lagu nie memang best !


Sukarnya untuk ku lupakan
Sinar matamu yang menawan
Terbayang-bayang tiap masa
Senyumanmu menggoda
Kehangatan terasa di jiwa
Tika kau lafaz kata cinta
Nafas terhenti seketika
Seakan sukar ku percaya
(Korus)
Ku juga mencintai dirimu
Mengapa sukar ku luahkan
Bukan sengaja ku menahan
Bibir membeku lidah terkelu
Ku juga mencintai dirimu
Kau amat sempurna buatku
Bukan saja aku biarkan
Kan ku ucap jua padamu
Sukarnya untuk ku ucapkan
Ku takut akan kehilanganmu
Akan ku buat segalanya
Untukmu kekasihku
Cuma satu yang belum terluah
Kalimah cinta kau nanti kan
Bila masa dan ketika
Tidak dapatku menjawabnya
(Ulang korus)
Semalaman…
Ku menunggu panggilanmu
Pabila terdengar suaramu
Ku lupa segalanya
(Ulang korus)

(Saiful - Ku Juga Mencintaimu)

Di manakah pemandangan terindah di dunia?
Puas ku cari setelah jauh melangkah
Hingga takdir menyuluh ke arah mu
Ku temu pemandangan itu terlakar di wajahmu
Dengan setiap renungan
Terpesona ku rasakan
Dengan setiap belaianmu hati makin tersentuh
Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku
Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu
Dalam berjuta-jutaan lagu
Tiada satupun dapat menenteramkan kalbu
Melainkan bila kau menyebut
Ke telinga bahawa kau juga sayang padaku
Dengan setiap lafaz kata
Harapan makin menyinar
Untuk kita bersama membina hidup bahagia
Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku
Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu
Ku rasa setuah-tuah manusia
Nikmati hidup dengan wanita yang ku cinta

(Adam - Jatuh)