Search...
RSS

Kesepian

huwarghhhhh ! bosan tahap cipan hari nie . . handphone tak berbunyi . . internet buat-buat sakit jantung pagi tadi . . perghhhhhhhh ! memang best internet buat-buat sakit jantung . . tak boleh aku nak ber'FACEBOOK' . . pukul 6 tadi , baru boleh online sebab internet dah okey . .

guys ! aku bosan giler weyh hari nie . . sehari suntuk handphone aku tak berbunyi . . dah larh handphone tak ada kredit . . duit pulak tengah nazak lagi nie . . nak top up pun , kena bagi ayat-ayat bodek dulu kat ayah aku . . kalau tak , jangan harap aku dapat duit . .

grrrrrrrrr ~ sepi betul hidup aku hari nie . . nak nangis aku kalau asyik macam nie . . dah larh dua , tiga hari nie penyakit aku nie selalu menyerang . . bila malam sikit , mula larh sakit tuh beroperasi . . haish . . sakit apa larh yang aku kena nie . . :(

okey guys ! aku dah tak larat nak menaip panjang-panjang . . sebab aku dah malas . . aku nak baca novel cinta romantik komedi pulak . . best giler . . HAHAHA . . okey larh . . tata guys !


nota kaki : to my 'hubby' . . I MISS YOU SO MUCH . . call me please ! :(

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Kesepian

huwarghhhhh ! bosan tahap cipan hari nie . . handphone tak berbunyi . . internet buat-buat sakit jantung pagi tadi . . perghhhhhhhh ! memang best internet buat-buat sakit jantung . . tak boleh aku nak ber'FACEBOOK' . . pukul 6 tadi , baru boleh online sebab internet dah okey . .

guys ! aku bosan giler weyh hari nie . . sehari suntuk handphone aku tak berbunyi . . dah larh handphone tak ada kredit . . duit pulak tengah nazak lagi nie . . nak top up pun , kena bagi ayat-ayat bodek dulu kat ayah aku . . kalau tak , jangan harap aku dapat duit . .

grrrrrrrrr ~ sepi betul hidup aku hari nie . . nak nangis aku kalau asyik macam nie . . dah larh dua , tiga hari nie penyakit aku nie selalu menyerang . . bila malam sikit , mula larh sakit tuh beroperasi . . haish . . sakit apa larh yang aku kena nie . . :(

okey guys ! aku dah tak larat nak menaip panjang-panjang . . sebab aku dah malas . . aku nak baca novel cinta romantik komedi pulak . . best giler . . HAHAHA . . okey larh . . tata guys !


nota kaki : to my 'hubby' . . I MISS YOU SO MUCH . . call me please ! :(