Search...
RSS

Kadet Polis

Aku perlukan rehat . . yes ! rehat yang cukup . . hari nie memang aku tak cukup rehat . . confirm tidur awal malam nie . . hurm . . so , kalau aku tidur awal malam nie , aku akan tinggalkan 'hubby' aku . . ngeeee ~ *sorry sayang . . 


Pukul 4 nanti , aku akan start kawad kaki . . nak mampus ke ape aku nie . . hari nie balik pukul 2.10petang . . then , kawad kaki pukul 4.00 - 6.00petang . . balik rumah mandi , rehat , buat homework , iron baju and tidur . .  ayoooo ! confirm tak cukup masa untuk aku rehat . .

esok kalau pergi sekolah , confirm tidur dalam kelas lagi . . ngeeee ~ dah larh homework banyak lagi yang aku tak siap nie . . mengamuk betul cikgu esok ! HAHAHAHA . . whatever larh . . . :xD

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Kadet Polis

Aku perlukan rehat . . yes ! rehat yang cukup . . hari nie memang aku tak cukup rehat . . confirm tidur awal malam nie . . hurm . . so , kalau aku tidur awal malam nie , aku akan tinggalkan 'hubby' aku . . ngeeee ~ *sorry sayang . . 

Pukul 4 nanti , aku akan start kawad kaki . . nak mampus ke ape aku nie . . hari nie balik pukul 2.10petang . . then , kawad kaki pukul 4.00 - 6.00petang . . balik rumah mandi , rehat , buat homework , iron baju and tidur . .  ayoooo ! confirm tak cukup masa untuk aku rehat . .

esok kalau pergi sekolah , confirm tidur dalam kelas lagi . . ngeeee ~ dah larh homework banyak lagi yang aku tak siap nie . . mengamuk betul cikgu esok ! HAHAHAHA . . whatever larh . . . :xD