Search...
RSS

Jiwa Hot

Salam semua . . pagi nie aku sudah blur and biul kejap kepala otak aku nie . . nie semua sebab 'hubby' aku ganggu aku tidur . . huwarghhhh ! tengah mimpi best-best , handphone pulak menjerit macam orang giler . . tengok nama , My Hubby . . adoiiii . . *sayang , you're too much . .






okey-okey . . jangan ikut aku mengarut tak tentu pasal lagi . . HAHAHA . . okey ! tengok tajuk entry aku tu . . poyo je . . kankan ? HAHAHA . . whatever ! do i care hah ? erkhhhh . . by the way , nie semua untuk Farah . . budak yang perlu bangkit dari kekecewaan yang dibina oleh orang yang tersayang . . yeah ! be strong farah . . you can do it . . i know you . . :)

haaa . . kes farah nie sebab pakwe dia tinggalkan dia . . how dare you azree ? pengecut betul larh . . tinggalkan perempuan macam tu je . . dayus ! simpang malaikat 44 . . tak ingin aku dapat pakwe macam tu . . hanya tahu lukakan hati perempuan . . insyaallah . . nanti kau akan dapat pembalasannya . . bukan susah sangat pun . . kau buat orang merana , nanti kau pulak yang merana . . trust me ! grrrrrrrr ~

haish . . tak boleh blah betul aku . . kalau kau tak bahagia dengan farah , kenapa kau tak beritahu awal-awal eakh ? asal kau biarkan dia simpan angan-angan yang tinggi untuk terus bersama dengan kau ? mana sifat kemanusiaan kau ? umur je dah 18 tapi perangai macam setan budak tak ada pelajaran !

aku bukan apa . . farah tu kawan aku walaupun aku tak pernah jumpa dia . . aku respect dia sebagai kawan aku and aku respect kau sebagai pakwe dia . . tapi lepas kau buat dia macam tu , respect aku pada kau dah kosong . . tak ada ! haish . . kau nie memang DAYUS ! ! ! untuk itu , aku ucapkan pada kau azree - terima kasih daun keladi , harap kau cepat mati ! *ciplak ayat zuai kejap . . sorry zuai . . :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jiwa Hot

Salam semua . . pagi nie aku sudah blur and biul kejap kepala otak aku nie . . nie semua sebab 'hubby' aku ganggu aku tidur . . huwarghhhh ! tengah mimpi best-best , handphone pulak menjerit macam orang giler . . tengok nama , My Hubby . . adoiiii . . *sayang , you're too much . .






okey-okey . . jangan ikut aku mengarut tak tentu pasal lagi . . HAHAHA . . okey ! tengok tajuk entry aku tu . . poyo je . . kankan ? HAHAHA . . whatever ! do i care hah ? erkhhhh . . by the way , nie semua untuk Farah . . budak yang perlu bangkit dari kekecewaan yang dibina oleh orang yang tersayang . . yeah ! be strong farah . . you can do it . . i know you . . :)

haaa . . kes farah nie sebab pakwe dia tinggalkan dia . . how dare you azree ? pengecut betul larh . . tinggalkan perempuan macam tu je . . dayus ! simpang malaikat 44 . . tak ingin aku dapat pakwe macam tu . . hanya tahu lukakan hati perempuan . . insyaallah . . nanti kau akan dapat pembalasannya . . bukan susah sangat pun . . kau buat orang merana , nanti kau pulak yang merana . . trust me ! grrrrrrrr ~

haish . . tak boleh blah betul aku . . kalau kau tak bahagia dengan farah , kenapa kau tak beritahu awal-awal eakh ? asal kau biarkan dia simpan angan-angan yang tinggi untuk terus bersama dengan kau ? mana sifat kemanusiaan kau ? umur je dah 18 tapi perangai macam setan budak tak ada pelajaran !

aku bukan apa . . farah tu kawan aku walaupun aku tak pernah jumpa dia . . aku respect dia sebagai kawan aku and aku respect kau sebagai pakwe dia . . tapi lepas kau buat dia macam tu , respect aku pada kau dah kosong . . tak ada ! haish . . kau nie memang DAYUS ! ! ! untuk itu , aku ucapkan pada kau azree - terima kasih daun keladi , harap kau cepat mati ! *ciplak ayat zuai kejap . . sorry zuai . . :)