Search...
RSS

Jemputan Khas !

Jemputan khas aku kepada semua . . ngeee ~ datang taw ! wajib datang . . bukan senang nak dapat jemputan khas daripada aku nie . . ikhlas dari sudut hati aku nie . . HAHAHA . . :xD


Aturcara Majlis : 11.00pagi - 5petang
Lokasi : The Palace Of The Golden Horses
Tarikh : 05/Mei/2018
Pengantin : Nursyafiqa & Muhammad Redzuan Zaki

P/S : nie semua kerja cousin aku jugak . . HAHAHA . . by the way , eja pengantin pun salah lagi . . tak apa , nanti aku hantar dia masuk tadika . . . :xD

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jemputan Khas !

Jemputan khas aku kepada semua . . ngeee ~ datang taw ! wajib datang . . bukan senang nak dapat jemputan khas daripada aku nie . . ikhlas dari sudut hati aku nie . . HAHAHA . . :xD


Aturcara Majlis : 11.00pagi - 5petang
Lokasi : The Palace Of The Golden Horses
Tarikh : 05/Mei/2018
Pengantin : Nursyafiqa & Muhammad Redzuan Zaki

P/S : nie semua kerja cousin aku jugak . . HAHAHA . . by the way , eja pengantin pun salah lagi . . tak apa , nanti aku hantar dia masuk tadika . . . :xD