Search...
RSS

I'm Sorry



bersalah ? aku bersalah ? huwarghhhhh ! aku bersalah . . bersalah pada dia . . siapa dia ? urghhhh . . orang yang paling aku sayang . . yer . . orang tersayang . . :(



awakkkkkk ! saya minta maaf sebab buat awak macam tu . . saya tak sengaja lah . . bukan niat saya nak tinggalkan awak tadi . . saya pergi jalan-jalan dengan kawan saya . . saya bawak motor . . nanti kalau saya mesej , mesti awak henti mesej . . yer lah . . saya kan bawak motor . . hurm . . :(



urm . . aku menyesal sebab buat dia macam nie . . nanti mesti dia fikir bukan-bukan kalau aku asyik tinggalkan dia . . urghhhhh ! mesti dia fikir aku dah bosan hidup dengan dia sedangkan aku tak pernah bosan pun dengan dia . . tak pernah . . :(


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

I'm Sorry



bersalah ? aku bersalah ? huwarghhhhh ! aku bersalah . . bersalah pada dia . . siapa dia ? urghhhh . . orang yang paling aku sayang . . yer . . orang tersayang . . :(



awakkkkkk ! saya minta maaf sebab buat awak macam tu . . saya tak sengaja lah . . bukan niat saya nak tinggalkan awak tadi . . saya pergi jalan-jalan dengan kawan saya . . saya bawak motor . . nanti kalau saya mesej , mesti awak henti mesej . . yer lah . . saya kan bawak motor . . hurm . . :(



urm . . aku menyesal sebab buat dia macam nie . . nanti mesti dia fikir bukan-bukan kalau aku asyik tinggalkan dia . . urghhhhh ! mesti dia fikir aku dah bosan hidup dengan dia sedangkan aku tak pernah bosan pun dengan dia . . tak pernah . . :(