Search...
RSS

Aku Ada Perasaan !

hey . . hari nie aku lambat sikit update . . biasalah . . makin busy sekarang . . hari balik sekolah . . rilex kejap terus pergi sekolah semula . . ada kawad kaki . . erkhhhh . . stress aku kalau macam nie . . tak sempat nak atur jadual harian aku . . homework berlambak ! tapi satu pun aku tak buat . . tak sempat . . balik kawad aje kawad , aku rilex , iron baju and tidur . .



okey-okey . . stop talking . . listen here ! HAHAHA . . aku sebenarnya tengah sedih , buntu and keliru . . you know why ? alaa . . pasal semalam lah . . hurm . . semalam , start pukul 11.07malam , aku dah tak layan dia . . sebab tahap kesabaran aku dah habis . . sumpah ! aku dah tak boleh sabar . . apa yang pendam selama nie buat aku jadi tension . . :(

okey . . tadi aku reply mesej dia . . sebab aku rasa aku tak patut buat dia macam tu . . siapa aku nak hukum dia kan ? siapa aku dihati dia untuk buat dia macam orang bodoh ? siapa aku nak kata dia macam-macam ? urm . . betul tak ?

untuk dia . . aku minta maaf sangatsangatsangat . . aku bukan sempurna untuk kau ! mungkin betul apa kau cakap kat aku semalam . . urm . . by the way , aku mengaku yang nie PENTINGKAN DIRI SENDIRI , EGO TINGGI , JAHAT  and so on lah . . so , aku rasa kau sepatutnya tinggalkan aku . . tinggalkan aku and cari orang yang lebih baik daripada aku !

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Aku Ada Perasaan !

hey . . hari nie aku lambat sikit update . . biasalah . . makin busy sekarang . . hari balik sekolah . . rilex kejap terus pergi sekolah semula . . ada kawad kaki . . erkhhhh . . stress aku kalau macam nie . . tak sempat nak atur jadual harian aku . . homework berlambak ! tapi satu pun aku tak buat . . tak sempat . . balik kawad aje kawad , aku rilex , iron baju and tidur . .



okey-okey . . stop talking . . listen here ! HAHAHA . . aku sebenarnya tengah sedih , buntu and keliru . . you know why ? alaa . . pasal semalam lah . . hurm . . semalam , start pukul 11.07malam , aku dah tak layan dia . . sebab tahap kesabaran aku dah habis . . sumpah ! aku dah tak boleh sabar . . apa yang pendam selama nie buat aku jadi tension . . :(

okey . . tadi aku reply mesej dia . . sebab aku rasa aku tak patut buat dia macam tu . . siapa aku nak hukum dia kan ? siapa aku dihati dia untuk buat dia macam orang bodoh ? siapa aku nak kata dia macam-macam ? urm . . betul tak ?

untuk dia . . aku minta maaf sangatsangatsangat . . aku bukan sempurna untuk kau ! mungkin betul apa kau cakap kat aku semalam . . urm . . by the way , aku mengaku yang nie PENTINGKAN DIRI SENDIRI , EGO TINGGI , JAHAT  and so on lah . . so , aku rasa kau sepatutnya tinggalkan aku . . tinggalkan aku and cari orang yang lebih baik daripada aku !