Search...
RSS

Tunggul Kayu !

Tunggul kayu ? yes ! tunggul kayu yang bodoh . korang tahu kan apa itu tunggul kayu ? tak tahu ? urm . . buat aje lah tahu ! hehehehe . . . :xD


actually , semalam 'hubby' aku ada silat . . dari pukul 9.00 - 11.00 malam . . 2jam aku tanpa dia . . boring ! so , aku pun ambil keputusan continue aku punya homework sampai pukul 10.15 malam . . ayooo ! lagi 45 minit 'hubby' aku balik . . aku pun baca lah novel . . leka punya baca novel sampai pukul 11.30 malam . . tapi , satu mesej daripada 'hubby' aku pun tak dapat . . dia dah lupa aku ke ? :(


aku tunggu dia berjam-jam tapi dia lupakan aku . . sedihnya . . aku tunggu punya tunggu sampai tertidur . bangun tidur , tengok handphone . . satu mesej pun tak ada . sah ! dia lupakan aku ! kecewa hati aku . . :(



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tunggul Kayu !

Tunggul kayu ? yes ! tunggul kayu yang bodoh . korang tahu kan apa itu tunggul kayu ? tak tahu ? urm . . buat aje lah tahu ! hehehehe . . . :xD


actually , semalam 'hubby' aku ada silat . . dari pukul 9.00 - 11.00 malam . . 2jam aku tanpa dia . . boring ! so , aku pun ambil keputusan continue aku punya homework sampai pukul 10.15 malam . . ayooo ! lagi 45 minit 'hubby' aku balik . . aku pun baca lah novel . . leka punya baca novel sampai pukul 11.30 malam . . tapi , satu mesej daripada 'hubby' aku pun tak dapat . . dia dah lupa aku ke ? :(


aku tunggu dia berjam-jam tapi dia lupakan aku . . sedihnya . . aku tunggu punya tunggu sampai tertidur . bangun tidur , tengok handphone . . satu mesej pun tak ada . sah ! dia lupakan aku ! kecewa hati aku . . :(