Search...
RSS

Thanks Sebab Buat Aku Nanges !

Zaki . . thnks sebab buat aku nanges petang-petang macam nie . . aku ingatkan kau nie baik tapi tak . . apa salah aku kat kau eakh sampai kau buat macam nie ? aku dengan kau dah lama couple . . dah nak masuk 9bulan , tapi perangai kau makin lama makin jahat aku tengok . . teruk betul . . = ,='

tadi lepas aku mandi , aku tengok ada notification kat facebook aku . . bila aku buka , aku tengok ******* **** accepted your friend request . . arghhhhhh ! ! dah sah-sah kau remove aku dari jadi friend kau kat facebook . . wow ! tak apalah kau buat macam nie . .

dengar sini yer ! selagi masih boleh sabar , aku akan sabar . . bila tahap kesabaran aku dah habis , semuanya akan berakhir . . BERAKHIR . . by the way , terima kasih banyakbanyakbanyak sebab buat aku nanges macam orang bodoh . . :(

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Thanks Sebab Buat Aku Nanges !

Zaki . . thnks sebab buat aku nanges petang-petang macam nie . . aku ingatkan kau nie baik tapi tak . . apa salah aku kat kau eakh sampai kau buat macam nie ? aku dengan kau dah lama couple . . dah nak masuk 9bulan , tapi perangai kau makin lama makin jahat aku tengok . . teruk betul . . = ,='

tadi lepas aku mandi , aku tengok ada notification kat facebook aku . . bila aku buka , aku tengok ******* **** accepted your friend request . . arghhhhhh ! ! dah sah-sah kau remove aku dari jadi friend kau kat facebook . . wow ! tak apalah kau buat macam nie . .

dengar sini yer ! selagi masih boleh sabar , aku akan sabar . . bila tahap kesabaran aku dah habis , semuanya akan berakhir . . BERAKHIR . . by the way , terima kasih banyakbanyakbanyak sebab buat aku nanges macam orang bodoh . . :(