Search...
RSS

Tertekan

oh tidak ! aku betul-betul tertekan sekarang nie . . homework banyak gila tapi aku tak boleh siapkan lagi . . malas , tak larat , boring ! malas and tak larat sebab kena tulis  dan pakai otak untuk fikir jalan kira additional mathematic . . boring sebab asyik kena menghadap buku everyday !


cikgu sekolah aku langsung tak berhati perut larh . . tak reti-reti nak bagi student rehat . . kalau cuti sikit , homework berlambak ! kelas tambahan ! nie bukan cara nak cerdik yang betul larh . . kalau nak suruh student cerdik sekali pun , jangan laa macam nie . . nie cara buat student jadi bodoh and tertekan !

nama sahaja cikgu tapi BODOH ! langsung tak fikir kemampuan pelajar . . time cuti macam nie , pelajar nak juga rehat , bercuti , berjalan-jalan dengan family . . bukan duduk rumah asyik menghadap buku je . . baik jangan cikgu macam nie kalau itu pun tak boleh nak fikir !

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tertekan

oh tidak ! aku betul-betul tertekan sekarang nie . . homework banyak gila tapi aku tak boleh siapkan lagi . . malas , tak larat , boring ! malas and tak larat sebab kena tulis  dan pakai otak untuk fikir jalan kira additional mathematic . . boring sebab asyik kena menghadap buku everyday !


cikgu sekolah aku langsung tak berhati perut larh . . tak reti-reti nak bagi student rehat . . kalau cuti sikit , homework berlambak ! kelas tambahan ! nie bukan cara nak cerdik yang betul larh . . kalau nak suruh student cerdik sekali pun , jangan laa macam nie . . nie cara buat student jadi bodoh and tertekan !

nama sahaja cikgu tapi BODOH ! langsung tak fikir kemampuan pelajar . . time cuti macam nie , pelajar nak juga rehat , bercuti , berjalan-jalan dengan family . . bukan duduk rumah asyik menghadap buku je . . baik jangan cikgu macam nie kalau itu pun tak boleh nak fikir !