Search...
RSS

Sekolah ? Tak Pergi !

Salam petang untuk semua . . hehehe . . hari nie aku tak pergi sekolah  . . kes ? kes tak belajar . . daripada aku duduk sekolah macam tunggul kayu , baik aku duduk rumah . . boleh tengok tv , main games , online , update blog and bla . . bla . . bla . . . :xD


okeyokey . . petang nie aku bosan tahap babi cipan . . sebab ? sebab tak ada kerja nak buat . . nak keluar ? hari hujan . . nak tengok tv ? tak ada cerita best . . online ? tak ada siapa yang special online . . so , itu pun bosan . . grrrrrrrrrrr~


hurm . . okey ! aku dapat idea . . dengar lagu sambil buat homework . . okey lah tu . . kankan ? hehehe . . fine ! masa bermula . . siapkan homework ! :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sekolah ? Tak Pergi !

Salam petang untuk semua . . hehehe . . hari nie aku tak pergi sekolah  . . kes ? kes tak belajar . . daripada aku duduk sekolah macam tunggul kayu , baik aku duduk rumah . . boleh tengok tv , main games , online , update blog and bla . . bla . . bla . . . :xD


okeyokey . . petang nie aku bosan tahap babi cipan . . sebab ? sebab tak ada kerja nak buat . . nak keluar ? hari hujan . . nak tengok tv ? tak ada cerita best . . online ? tak ada siapa yang special online . . so , itu pun bosan . . grrrrrrrrrrr~


hurm . . okey ! aku dapat idea . . dengar lagu sambil buat homework . . okey lah tu . . kankan ? hehehe . . fine ! masa bermula . . siapkan homework ! :)