Search...
RSS

Mood : Blur !

blur je sekarang . . hahaha . . tak tahu kenapa tapi yang pasti , aku blur . . blur + malas + letih + mengantuk = tidur . . korang faham kan apa yang aku taip . . tak faham ? erkhhhh . . buat-buat laa faham okey ! kalau tak faham jugak , buang otak korang kat laut . . biar jerung makan . . :xD

okeyokey . . focus pulak pada entry aku nie . . aik ! jangan lari lagi . . baca dulu apa yang aku mengarut nie . . hehehe . . camnie , petang tadi aku ada latihan kawad kadet polis . . ayoooo ! ! letih tahap babi cipan nie . . sekarang aku ingat nak rilex-rilex . . tapi tak boleh laa . . sebab kalau aku rilex , maknanya aku tidur mati . . tak sedar apa-apa dah . . dah lah baju sekolah , homework dan sewaktu dengannya aku tak siapkan lagi . .

adoiii . . matilah aku esok . . confirm kena denda kalau homework tak siap . . apatah lagi kalau subjek agama islam . . confirm denda tahap 50-50 mati . . ustazah pulak jenis garang macam harimau tapi baik . . hahaha . . baik sangatsangat . . tegas pun yer jugak ! ngeeeee~~

okeyokey . . aku malas nak mengarut . . now , aku nak mandi , solat , iron baju , buat homework , makan , and lastly tidur . . esok bangun untuk ke sekolah . . sampai sekolah , sambung tidur . . hehehe . . :xD

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Mood : Blur !

blur je sekarang . . hahaha . . tak tahu kenapa tapi yang pasti , aku blur . . blur + malas + letih + mengantuk = tidur . . korang faham kan apa yang aku taip . . tak faham ? erkhhhh . . buat-buat laa faham okey ! kalau tak faham jugak , buang otak korang kat laut . . biar jerung makan . . :xD

okeyokey . . focus pulak pada entry aku nie . . aik ! jangan lari lagi . . baca dulu apa yang aku mengarut nie . . hehehe . . camnie , petang tadi aku ada latihan kawad kadet polis . . ayoooo ! ! letih tahap babi cipan nie . . sekarang aku ingat nak rilex-rilex . . tapi tak boleh laa . . sebab kalau aku rilex , maknanya aku tidur mati . . tak sedar apa-apa dah . . dah lah baju sekolah , homework dan sewaktu dengannya aku tak siapkan lagi . .

adoiii . . matilah aku esok . . confirm kena denda kalau homework tak siap . . apatah lagi kalau subjek agama islam . . confirm denda tahap 50-50 mati . . ustazah pulak jenis garang macam harimau tapi baik . . hahaha . . baik sangatsangat . . tegas pun yer jugak ! ngeeeee~~

okeyokey . . aku malas nak mengarut . . now , aku nak mandi , solat , iron baju , buat homework , makan , and lastly tidur . . esok bangun untuk ke sekolah . . sampai sekolah , sambung tidur . . hehehe . . :xD