Search...
RSS

Jadual Aku Semakin Padat

Jadual aku semakin padat ? yeah ! betul tu . . jadual aku sekarang semakin padat . .  padat dengan aktiviti-aktiviti di sekolah . . urm . . pagi belajar seperti biasa . . petang pulak ada latihan kawad kaki , latihan bola jaring and bola tampar . .  huh !


adoiii . . dah lah setiap hari ahad and selasa aku terpaksa balik lambat . . lepas habis kawad , baru boleh balik rumah . . sebab ? sebab tak ada orang nak hantar aku sesi petang pulak . . so , aku kenalah bawa baju tukar and barang-barang lain . . hurm . . macam nak berkhemah pulak kat sekolah !


kawad kaki start pukul 4petang . . aku balik sekolah pukul 2.50 atau 2.10 . . hanya sejam lebih je aku rilex sebelum start kawad kaki . . so , boleh laa aku buat homework sikit-sikit . . kankan ? hehehe . . selasa nie start sudah latihan kawad kaki kadet polis untuk tahun 2011 . . ayoooo ! ! tak sabar-sabar sudah ! hehehehe . . :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jadual Aku Semakin Padat

Jadual aku semakin padat ? yeah ! betul tu . . jadual aku sekarang semakin padat . .  padat dengan aktiviti-aktiviti di sekolah . . urm . . pagi belajar seperti biasa . . petang pulak ada latihan kawad kaki , latihan bola jaring and bola tampar . .  huh !


adoiii . . dah lah setiap hari ahad and selasa aku terpaksa balik lambat . . lepas habis kawad , baru boleh balik rumah . . sebab ? sebab tak ada orang nak hantar aku sesi petang pulak . . so , aku kenalah bawa baju tukar and barang-barang lain . . hurm . . macam nak berkhemah pulak kat sekolah !


kawad kaki start pukul 4petang . . aku balik sekolah pukul 2.50 atau 2.10 . . hanya sejam lebih je aku rilex sebelum start kawad kaki . . so , boleh laa aku buat homework sikit-sikit . . kankan ? hehehe . . selasa nie start sudah latihan kawad kaki kadet polis untuk tahun 2011 . . ayoooo ! ! tak sabar-sabar sudah ! hehehehe . . :)