Search...
RSS

Benci ! Muak ! Geram !

Benci ! Muak ! Geram ! yeah ! itu perasaan aku sekarang . . itu yang aku rasa bila dengan kau . . semalam punya kes , sampai sekarang masih terbawa-bawa . . arghhhhh ! biar lah . . do i care ? huh ! i don't care larh . .


anyway , aku dah tak kisah kalau kau nak curang sekalipun . . aku tak kisah ! sebab ? sebab aku dah tak ada perasaan sekarang . . puas hati kan ? puas hati kau sebab dah berjaya buat aku macam nie ? buat aku jadi macam orang bodoh . . kan ? ! !


you know ? aku sayang dan cinta kau sangatsangatsangat . . tapi bila nie kau buat kat aku . . perasaan benci aku terhadap kau makin menebal dan pudarkan semua rasa sayang dan cinta aku pada kau . . so , kau jangan salahkan aku kalau aku buat sesuka hati aku pada kau !


bukan maksud aku nak balas dendam . . tapi aku nak lupakan kau ! lupakan semua apa yang dah aku lalui semasa dengan kau ! aku nekad ! nekad sangatsangatsangat . . jangan tanya aku kenapa aku buat semua nie sebab apa yang aku buat tu , ada penyebabnya . . . (!)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Benci ! Muak ! Geram !

Benci ! Muak ! Geram ! yeah ! itu perasaan aku sekarang . . itu yang aku rasa bila dengan kau . . semalam punya kes , sampai sekarang masih terbawa-bawa . . arghhhhh ! biar lah . . do i care ? huh ! i don't care larh . .


anyway , aku dah tak kisah kalau kau nak curang sekalipun . . aku tak kisah ! sebab ? sebab aku dah tak ada perasaan sekarang . . puas hati kan ? puas hati kau sebab dah berjaya buat aku macam nie ? buat aku jadi macam orang bodoh . . kan ? ! !


you know ? aku sayang dan cinta kau sangatsangatsangat . . tapi bila nie kau buat kat aku . . perasaan benci aku terhadap kau makin menebal dan pudarkan semua rasa sayang dan cinta aku pada kau . . so , kau jangan salahkan aku kalau aku buat sesuka hati aku pada kau !


bukan maksud aku nak balas dendam . . tapi aku nak lupakan kau ! lupakan semua apa yang dah aku lalui semasa dengan kau ! aku nekad ! nekad sangatsangatsangat . . jangan tanya aku kenapa aku buat semua nie sebab apa yang aku buat tu , ada penyebabnya . . . (!)